lördag 9 juni 2012

À Dieu

Hej på er! Klockan är nu 05.40 och jag håller precis på att packa ihop det sista inför vår klassresa till Loiredalen! Det ska bli så himla roligt även om det är med ett viss mått av vemod som man åker iväg i två dagar. För 10 månader sen träffades ju vi på en annan klassresa. Det var i början. Nu är vi i slutet. Fina SSP.

Igår var det teaterföreställning för hela slanten och det blev verkligen jättebra! Två föreställningar med hetsätning, en massa skrikande, änglar med mystiska (!) glorior och allting insmockat i en kub av vit plast, där man riktigt kände att hm, det här var nog något extra ändå. Mumma vad jag tycker om såna stunder. Jag får lägga upp de bilder jag har sedan!

Men då säger jag à dieu tills imorgon kväll då mina älsklingar!

Bises!

Ps. Och till Liv, förlåt! Jag såg dina meddelanden efter teatern men då var klockan redan alldeles för sent. Hoppas att ni får två underbara dagar! Jag saknar dig!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar