onsdag 14 december 2011

Novembre

Nu är det bara två dagar (!!) tills jag kommer till Stockholm! Packade ned det mesta idag faktiskt. Ojoj den känslan säger jag bara, mycket mystisk..

Nu kommer novemberresumén!

November var lite såhär


November började med att jag, Angelica och Johanna besökte Marais.


Dom var snygga mest hela tiden


Vi var på zerozero och svängde våra lurviga till den här


Jag klippte och färgade håret! Så jäkla bra färg förresten, ska aldrig byta frisör!


Gosgos på Angelicas och Johannas hotellrum


Och sen när mina två små kåmpizar hade åkt tröstade jag mig med världens godaste libanesiska macka med haullomi! Då blev jag glad.



Jag var på Pere Lachaise och tänkte att nu är nog ändå hösten här..


Starbucks började med julmuggar

Och jag blev helt hopplöst förälskad i Detektivbyrån samt den utomordentliga serien Freaks and Geeks. Åh. Så. Bra!



Jag hängde en helg med dom här finingarna, gud vad jag kommer att sakna dem nu när jag är hemma? Vem i hela friden ska fylla mitt behov av göteborgska? 


Det var pepparkakshustävling i Svenska Kyrkan! Vi vann. inte.



Och så åkte jag, Irène och Hamsa ut till Provins en söndag!


Så avslutades november med en fika på Paul med Josefine. 


Bisous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar