måndag 12 december 2011

Octobre

Hej hallå på er! Nu kommer jag till falukorvland om bara 4 dagar (!!). Känns knäppt.

Denna resumé blir om oktober månad

Hej oktober!

- I början av oktober fick jag världens absolut finaste brev. Någonsin. 


Jag..

- Åt glass i Montmarte


- hade helt sjukt snygga naglar!


- upplevde nuit blanche och det kom halmstadspojkar på besök från London!


- åt lunch med Nora som förfinade sin teknik att äta allting så oerhört lååååångsamt.



- var vid Notre Dame och på guidad visning på Louvren.


- Och blev lite smått darrig i den här butiken


- En dag var jag och Klara på maché au puce vid mig. Sjukt värd marknad!


- Det var en himla massa spindlar i mitt rum.

 - Jag lyssnade enbart på den här


- Hängde i skolans uppehållsrum och tekniker för att somna lite varsomhelst utvecklades och förfinades. 


- var på konsert när våra franska kompisar spelade!


- när saknaden blev för stor efter kladdkaka hade jag, Louise och Nora filmkväll. 


- Bästa Klara visade mig den absolut bästa bokhandeln


Och i slutet av månaden kom stockholms skönheter på besök!

Bisous!

1 kommentar:

  1. oh vad jag saaaknar dig min underbara fantastiska unge!!!!!!! Mamma

    SvaraRadera