söndag 25 mars 2012

Hier

Hej! Jag ber verkligen om ursäkt på den tidvisa obefintliga uppdateringen på denna blogg. Samt antalet assez ointressanta inlägg. Men håll till godo! Ibland kommer det ju ändå små guldklimpar.

Igår var det alltså premiär för den föreställning min teatergrupp här satte upp. Jag har inte skrivit så mycket om vad vi har gjort på teatern, men vi satte i alla fall upp Rome+Julia 4ever, en modern tolkning av Romeo och Julia. Tillsammans med käraste Helin spelade jag Julia. OCH DET GICK SÅ JÄKLA BRA! Alla var verkligen så fantastiskt duktiga och bara allmänt awesome att man blev varm i hjärtat. Fint som snus.

Nu väntar en extraföreställning på torsdag men sen så är det slut. Och det gör faktiskt lite ont i hjärtat.


Det här är just nu den enda bilden jag har från gårdagen. Visst är min klänning trevlig. Den har tyll till och med i puffärmarna och är i 100% polyester. hehe. 


Och så det bästa med att göra såna här spektakel, rosor på skrivbordet:))

Efter föreställningen gick jag, faster och pappa och åt ostron och lax på ett jättegammalt (alltså vi snackar 1800tal) brasseri. Det var gott. 

Bises!

1 kommentar:

  1. Ohhh grattis till en lysande premiär! Är sååå avundsjuk på alla som fick vara där och titta på och såååå glad över att du känner dig nöjd!

    Och så en liten moralpredrikan;

    Nöjd borde du vara över din fantastiska blogg också. Sluta upp och ge negativa kommentarer till hur du uppdaterar och vad du skriver, det känns så otroligt "tjejigt" och det är inte ditt jobb, ditt jobb är att skriva när du skriver, alla läsares jobb är att tycka om det du skriver, när du skriver osv. TA inte detta ifrån oss. KRAM Mamma

    SvaraRadera