lördag 10 mars 2012

KLARA

I torsdags landade Klara på CDG och ringde mig och grät av Parislycka. Så då grät jag med hehe.. Igår var i alla fall dagen d och jag fick äntligen burra in mig i hårsvallet igen!


Vi åkte till Trocadero där man har den bästa utsikten över det där tornet ni vet och Paris bjöd på sitt bästa vårväder.


Så Moa drog på sig solglajorna. 

Efter några timmars fika i gräset åkte vi vidare till en liten marknad i tredje där vi nästan blev bortgifta till en man (gubbe, kille?) som ville ge oss alla kramar och snusa mot våra halsar (högst oklart, jag vet..) och inhandlade middag. 



Seine korsades. 


Idag är det dags för teaterdag och middag framför melodifestivalen och sedan blir det till att göra natten med min blonda bomb igen. Känner mig lätt nostalgisk. 

Bisous!

2 kommentarer: