onsdag 21 mars 2012

L'Angleterre 2

Så här kommer då historien om de återstående dagarna i England! Sanningen är dock att det var ungefär här som min fotografering gick åt stöpet så jag tar mig friheten att låna de flesta bilder från käraste Nike, tackar och bockar för att någon hade huvudet med sig! 


Fredagen började i alla fall med en konsert för de små barnaliven i katedralskolan! 


Sedan fick vi följa med små söta tantiga och gubbiga tioåringar med den bästa brittiska dialekten runt på deras lektioner. Dessa mantlar ingår i skoluniformen för de som är med i kören. Oh how Harry Potter. 


Efter det följde lite shopping i Salisbury. När kvällen blev mörk återvände vi till vandrarhemmet och gjorde tacos och jätteparty efterrätter. Det var gos.


Lördagen innebar tidig uppgång och tåg tillbaka till London!!! Efter lunch begav vi oss ut på shopping version stressad. Det här var i alla fall mitt ypperliga shoppinggäng!


På kvällen gick vi allihopa på The Phantom of the Opera som var som förväntat helt fantastiskt bra. Man sitter ju bara där med öppen mun och tänker, hur i helskotta kan man sjunga sådär???


Musikaltagg på topp!


På söndagen åkte vi in till Svenska Kyrkan i London, sjöng på deras mässa och åt upp deras semlor efteråt. Och tog gruppfoto såklart:))


Och sen där vid Victoria station var jag tvungen att krama alla ett tårfyllt hejdå. Åh vad ni är fina varenda en av er! Och speciellt du Carro. Jag saknar dig så. 

Bises!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar