måndag 9 april 2012

Du café, les années quatre-vingt-dix et d'ailleurs un lapin de chocolat. Bas oui, c'était bien.


Käraste läsare. Jag måste erkänna att jag har ljugit för er. Jag vet att jag skrev att jag och Josefine skulle på Tim Burton utställningen men sanningen är att det inte blev någonting av det. Eller. Om sanningen nu  verkligen ska fram så kan jag ju erkänna att kön var för lång. Hehe. Istället åkte vi i alla fall till världens mysigaste lilla kinesiska (?) kafé vid place des vosges för att dela en kanna vietnamesiskt kaffe med Moa och träffa hennes göteborgskompisar!


Och det ångrade vi inte det minsta för dom visade sig vara av högsta kvalité!


Efter kaffet åkte vi alla hem till Moa för att äta middag. Alice och visade sig vara expert på grönsakssoppa version délicieux!!




Vi lyssnade på det absolut bästa från 90talet och hade det allmänt... bäst. 


Och bara för att det var påsk köpte Josefine oss en chokladkanin stor som en bebis. Så. Gott! Och himla kul att hugga huvudet av hehehehe. 


Den absolut bästa kvällen på länge. 

Bises!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar