lördag 14 april 2012

Une soirée à Bastille avec une (ou pardon deux) très chères copines

Igår mötte jag upp göteborgarna (Moa+ Nora+ Moas bästaste göteborgskompisar) vid en liten gata nära Centre Pompidou. Därinne höll nämligen Klara på att bli tatuerad!!!!! Så spännande :O! Efteråt gick vi i alla fall och åt libanesiska mackor och sen så mötte jag upp Alice min fina. 


Jag, Alice och Nora tog oss genast till Bastille för barhäng. Så där satt vi och pratade om det mesta. Jag blir alltid så fascinerad nu när jag inte träffar dom som jag brukade träffa så ofta. Man märker liksom inte att man inte har träffat en person på si och så lång tid. Det är precis som förut. Himla bra. 



Men så där vid midnatt någongång var det dags att kramas hejdå där i metron. Fast vi ses ju faktiskt snart igen. Om fem dagar sisådär. Det blir party det. 


Bises!

1 kommentar: