måndag 2 april 2012

Le semaine

Hejhej och välkomna åter (och till dig Susanna, din blogg är inte så mycket bättre. 20 mars.. strunt!)! Den senaste veckan har bestått av


Solning i Parc Monceau. 


BIO PÅ CHAMPAN! Hungergames. Besta filmen. 



Pizza vid Ternes med Louise. Oliver och bröd med olivolja och salt gör mitt liv. 



Högskoleprovet (!) vilket såklart innebar redig kinesisk lunch i Neuilly. Så. Gott. Och så ful bild att jag blir lite kär i den. 




Kväll med Moa runt St Martin-kanalen. Värt kvarter, värd kompis, värd kväll. 


Upptäckt av finaste tangenten på franska datorer. En liten ledsen gubbe mitt i alltihopa. 


Plugg/ spela musik/ titta på BAT/ äta godis- dag med Louise. 

Och så årets första jordgubbar idag! Fast det fick jag ingen fin bild på så det får ni helt enkelt bara visualisera med er egen fantasi. Ikväll var det ett möte för fransmännen som ska åka till Stockholm snart samt deras föräldrar. Har jag berättat det förresten? Att jag ska åka till Stockholm snart alltså, ackompanjerad av två fransyskor. Det ska i alla fall bli fina fisken ska ni nog se!

Bises!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar