tisdag 7 februari 2012

Burrito, amies et du fromage

För cirka fem minuter sen satt jag och ångestade mig över matteprov imorgon. Sen kom jag på att det faktiskt inte alls är roligt att ångesta. Det gör ju inte ens algebran lättare. Så ni får helt enkelt se min fredag i svartvitt istället.


Vi var nämligen på en mexikansk resturang vid pont neuf ungefär. 







Josefine<3

Efter middag åkte jag hem till värdis som fortfarande var mitt i middagen (11 på kvällen, typiskt fransmän) med gäster från fjärran land. Då blev det ost och chokladkaka och snickelisnack med en tjej från Montenegro. 

Nu lyssnar värdisarna på galen jazz. Dom kör liksom ny genre varje kväll. 

Bisous!

1 kommentar:

  1. Glöm inte pq-formeln! OCH KONJUGATREGELN! MISSA FÖR GUDS SKULL INTE KONJUGATREGELN

    SvaraRadera