fredag 3 februari 2012

Weekendweekendweekend!

NU ÄR DET HELG! Lyckan som infinner sig säger jag bara! Jag ber om ursäkt för en lite småtrist bloggvecka, men det är så svårt att komma på något att skriva om när det helt enkelt inte finns så himla mycket att skriva om. Kombinationen arktisk kyla (!) och plugg är helt enkelt inte den bästa för att springa runt och hitta på en massa saker.

Så, vad kan en dam som jag hitta på i en stad som Paris denna helg?

Ikväll blir det middag och födelsedagsfirande av Josefine och Amanda. Vart och när denna middag ska ske är ännu oklart hehe...

Annars kommer helgen nog mest bjuda på plugg och plugg och så lite mera plugg. Je déteste la deuxième année en lycée. Och utställning! Kommer ni ihåg att min värdfamilj bjuder in konstnärer att ställa ut i huset ungefär sådär 2-3 gånger per år? Nu är det i alla fall Domenique Preveteauds (titta gärna in på hans hemsida) tur! Himla trevlig man och väldigt häftig konst!

Nej, men nu ska jag återgå till min chokladyoghurt. Så himla bra grej förresten, chokladyoghurt. Smakar som chokladpudding jue!


Bisous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar