lördag 11 februari 2012

Hier soir

Hej kära ni!

Sitter och väntar på att utställning round 2 ska dra igång, vilket den borde om sisådär 10 min. Spännande. Jag är så himla kär i tavlorna förresten. Funderar faktiskt på att vara sådär otroligt mogen och önska mig en av dom i tidig 18årspresent. Ganska ballt ändå, att äga en egen tavla.

Vad gjorde du igår frågade värdisarna imorse och snällt svarade jag "Gick på bio".

Jag sa inte sanningen. Hehehhee. Men det var faktiskt bara en halv lögn för planen var faktiskt att gå på bio! Det bara blev inte så.. Istället hamnade vi på en sushibuffé och ni kanske kan gissa vad som hände där. SUSHIÄTARTÄVLING!!!! Nytt svenska skolan i Paris sushirekord innehavs nu av Catherine med 38 bitar! Inte illa må jag säga. Siri kom på tapper andraplats med 33 bitar och Josefine knep bronsplatsen med 22.

Efter sushi åkte jag och bästa Louise till Champs Elysée och Häagen Dazs och åt världens. godaste. glass. Alltså den är ju bara så god. Man orkar typ inte leva längre för att den är så fantastisk god.

Så, som svar på din fråga kära Angelica, den bästa glassmaken är såklart Häagen Dazs Brownie explosion. Vad annars?

Bisous!

1 kommentar:

  1. Daaamn!!! klart att de va!! Ben & Jerry är ju också okej... :D

    SvaraRadera