måndag 27 februari 2012

Mars

Nu tänker jag göra ett sånt där inlägg som alla storbloggare brukar hålla på med bara för att bevisa att dom är så himla upptagna med så himla viktiga saker. Jag tänkte nämligen lista upp allt vad jag ska göra för något. Bara för att mars råkade bli en helt fullproppad månad med diverse trevligheter.

Bild snodd av Emilie
Det här händer visserligen inte i Mars men det händer imorgon och det är megaparty! Ida och Frida kommer till stan och om vi så bara får det nästan så glassigt som på den här bilden så blir det ju för fasiken underbart!

På torsdag åker jag med värdisen till Metz, en stad som ligger nära tyska gränsen. Där ska vi hälsa på min värdpappas syster med familj. Jag hoppas att det är värt att lämna ovanstående flickor efter bara någon dag av hetskramande..


Den åttonde mars kommer bästaste Klara hit och stannar ända till den tolfte! (bild snodd av Louise)

Den trettonde ska i princip hela gymnasiet iväg på teater! Inconnu à cette adresse heter föreställningen och vi läser för närvarande boken på franskan. 

Bild snodd av Hanna
Den 14 mars tar jag tåget till London (!!) och möter upp världens bästa kör, vilket betyder att jag får krama Carro i hela fem dagar. 

Ungefär en vecka senare kommer pappa och faster Eva och hälsar på! Kalas!

Och den 24 mars är det preliminära datumet för teaterpremiär! Nervös, jag? not. 

Bisous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar