måndag 28 maj 2012

L'Anniversaire de Moemoe

I fredags var det ingen skola men destå mer Moas födelsedag! Så jag satte mig på bussen och åkte ut till Nanterre och Moas värdfamiljs fantastiska trädgård med en massa gött i väskan.


Jag möttes av den här vackra synen av käraste Josefine. Hon var i färd med att genomföra sin plan om att bli brun (röd?)som en tant på Mallorca. 



Vi dukade upp världens bästa picknick med scones, mango, ananas, kakor, chips, en massa sylt och annat trevligt. Solkräm till exempel.


Birthday girl.




Gott.


Så hängde vi där nästan hela dagen och kikade på den klarblå himlen. 


Det gjorde mig såhär glad.

Sen drog vi oss iväg på nya äventyr men det får ni höra om en annan dag!

Nu är skolan i princip slut för min del, jag har istället två veckors praktik på Regis Chocolatier framför mig! Så nu måste jag börja plugga in innehållet i olika praliner!

Bises!

Ps. Igår träffade jag prinsen av Montenegro. Tänk vad man kan råka ut för i Parren alltså. Ds.

3 kommentarer:

  1. vafan vicy! varför ska du träffa alla kungligheter??!! VAFAN (var han snygg?)

    SvaraRadera
  2. asså herre, praktik på chokladbutik = ultimate fucking dream

    SvaraRadera
  3. josefine är naken

    SvaraRadera