söndag 13 maj 2012

Treize mai

Idag har jag varit på födelsedagspicknick i Jardin des Plantes version formidable. Solen sken, himmelen var blå, klänningen var rutig och baguetten var färsk! Som jag har saknat att picknicka säger jag bara. Timmarna rullade vidare och så även jag, mot värdmormor och morfar! Där möttes jag av ett gäng värdsläktingar, alla iklädda olika, mer eller midre knasiga, huvudbonader för att inte drabbas solsting när de åt söndagslunch i solen. Och se, vem var inte där om inte min tre veckor gamla lilla värdkusin Antoine. Fin som snus!

Nu är det dags för mig att faire doudou men jag tycker att vi kan parta till söndagskvällen lite med att slänga in en frågestund om det behagar er! Så om ni sitter och klurar på någon fråga som ni tror att jag skulle kunna besvara- hit me! 

Des bises et à bientôt!

5 kommentarer:

  1. När kommer du hem på riktigt nu igen och vad är dina planer för i sommar??? puss /charlotta

    SvaraRadera
  2. du vet den här romantiska synen på Paris... vad anser du om den nu? stämmer, stämmer inte? och var tror du den grundar sig i? /Bertan

    SvaraRadera
  3. vem gav du din första kyss?

    SvaraRadera
  4. vilken favoritfärg har du?
    vad tänker du på just nu?
    hur ofta borstar du tänderna?
    vem har du som förebild?(förutom mig då)
    om du fick vara tillsammans med vem som helst i hela världen, vem skulle det vara?
    om du fick vara vem som helst i hela världen, vem skulle det vara?

    SvaraRadera
  5. finns det nåt du vill göra i paris innan du åker hem som inte blivit av än?? och så tycker jag att du borde göra en parisguide; fika shopping barer osv. puss!

    SvaraRadera