fredag 18 maj 2012

Une journée à Montmartre

Åh så fint det var att vakna upp idag och tro att imorgon betydde skola och mattelektion för att sedan inse att- helgen har ju inte ens börjat!

I lördags hade ju jag och mina vänner en fransk dag i Montmartre. Dessvärre bangade dem på randiga tröjor-temat men såhär fina var dom ändå!


Framför Sacre Coeur. Typiskt franskt. 


Les filles jolies.


Så började vi promenera i området bakom Sacre Cour. Där hittade vi en loppmarknad där det fanns en jättefin vinylspelare...


Sen var det dags för lunch det vill säga sushi i denna trappan någonstans i Montmartre som jag nog aldrig kommer att hitta igen..


Moa satte på sig sina nyinköpta glitteklackar från marknaden. 3 fucking euro betalade hon för dessa. Jag säger bara gå och dö alla ni med storlek 36!

Och det var min fina lördag!

Des bises!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar