onsdag 30 maj 2012

Le Stage

En update från praktiken. Jag har så ont i fötterna att jag skulle kunna dö. Att stå upp sex timmar om dagen är inte det lättaste ska jag ta och meddela. Jag har dessutom träningsvärk i armen efter att ha serverat glass och hela huvudet snurrar efter åtskilliga försök att komma ihåg alla hundratals, säkert tusentals praliners innehåll.

Nejdå. Jag har det så bra så:)) Det luktar jättegott i butiken och mina kollegor är snälla. Jag fick till och med börja du:a dom idag. Win! Och när jag skulle gå hem idag fick jag två chokladbriocher, en för metron och en för frukost. Gott! Under min lunchrast kunde jag sitta på ett soligt ställe, äta mitt päron och lyssna på morgonpasset i p3. Trevligt!

Nu ska jag skriva några rader i min stage-loggbok och sedan ska jag soooooova. Varför blir man så himlans trött av choklad?

Des bises!

2 kommentarer:

  1. JAG SAKNAR DIG NÄR KOMMER DU HEM?

    SvaraRadera
  2. hahahahha det där med "du:a" e ju såååå lol. gott med choklaaaaaaddddd

    SvaraRadera