söndag 6 maj 2012

C'est vraiment n'importe que mais c'est amusant quand même

Jag har ett erkännande att göra. Anledningen till att jag inte har uppdaterat denna skönhet på.. ett tag är att jag allvarligt talat har funderat på att sluta blogga. Jag tror att det var det här värdelösa kameraförsvinnandet som satte igång det hela. Jag tycker liksom inte om att blogga med fula iphonebilder.  Och jag tycker ännu mindre om att blogga utan några bilder alls. Men. Min parisvistelse börjar sakta (nej förresten inte alls sakta, tiden skenar för fasiken iväg som ett x2000 eller något) men säkert att sina iväg och det är väl klart att jag ska slutföra detta projekt som jag har påbörjat. Ärligt talat så bloggar jag ju egentligen lika mycket för min egen skull som för er därhemma. Men jag höjer er ett varningens finger, om ni fortsätter att vara så otroligt dåliga på att kommentera så kanske jag lägger av för gott! 

Nog om det. Emelie och Matilda är här! Om ni vill ha lite mer inside information (och lite snyggare bilder) om deras trip så rekommenderar jag Emelies blogg. Den slår aldrig fel. 

Igår mötte jag i alla fall upp damerna i Montmartre, tog en sväng runt Sacre Coeur, åkte till Notre Dame och Shakespeare and Co. och fikade i timmar. På kvällen träffades vi igen alla tre på Le Kitch vid Oberkampf som härmed har blivit utsedd till min favoritbar. En flygande gris med vingar i taket kan liksom inte slå fel! Vi fick sällskap av både Nora och Moa samt Moas kompis plus hennes kompis. Fint gäng. 

Oh well. Här kommer kvällen i gif:ar! Jag vet att Moa ser väldigt sur ut men det är bara hennes stajl. Hon är faktiskt egentligen :))




Des bises! 

Ps. Idag är det dagen då min värdpappa antingen kommer dansa av glädje eller bestämma sig för att flytta långt ifrån Frankrikeland- nämligen VALDAGEN! På schemat står tydligen middag framför valvakan. Jag är taggad!

7 kommentarer:

  1. NEEEJ du får inte sluta blogga den är så fin o du skriver så bra, iphonebilder dugerfint!!!! Och jag vill också gå på le kitch!!! Och jag vill vara i paris!!! OCH JAG SAKNAR DIG SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET ATT DET GÖR ONT

    SvaraRadera
    Svar
    1. neej du får verkligen inte slutaaa!! och jag håller verkligen med suss på den här fronten!!!

      Radera
  2. kommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarkommentarSLUTAINTEBLOGGASLUTAINTEBLOGGA!!!!NEJNEJNEJNEJ!!!

    SvaraRadera
  3. NEJ sluta inte!!!! Det är mitt absoluta favvonöje att läsa och begrunda din blogg - håller helt med Sussi - Iphonebilder duger supertoppenbra! Kram Mamma

    SvaraRadera
  4. ps ibland går det faktiskt inte att kommentera, fast man vill. ds mamma

    SvaraRadera
  5. ååååååh nu saknar jag paris och dig!!!! och sluta för guds skull inte blogga!!

    SvaraRadera