söndag 22 januari 2012

Les rêves d'un dimanche

Min vinterdepp kom sent i år. Den smög sig liksom på för någon vecka sen. Kan ni förstå hur dumt det är? Att vara vinterdepp ens sista halvår i Paris liksom. Skitochbläochäckel är var det är. Men jag fortsätter att intala mig själv att snart så kommer våren, jag lovar Vicy, snart så kommer du känna dig varm igen.

Och när värmen äntligen kommer, ja då ska jag göra det här.









Och så liksom bara vara så parisisk jag kan. 

Klicka på texten under bilderna för att komma till källan:))

Bisous!

1 kommentar:

  1. Det är inte ditt sista halvår i Paris, det är ditt andra halvår! Depp är skitobläää men det bästa med depp är att efter depp (å det kommer jag lovar) då finner man lyckan så mycket lättare i det lilla. Kram Mamma

    SvaraRadera