lördag 14 januari 2012

SOLDES!!

I onsdags började en helt enorm rea här i Paris. Helt. Galen. Varenda butik har rea, och då menar jag ingen jäkla fjutt 10% rea som svealand brukar erbjuda. Nono, det här är någonting helt annat.

Rean håller på i ca fem veckor har jag för mig, till början av februari. Jag vet. Shopaholicen i mig jublar! Hittills har jag åtnjutit de ljuva röda lapparna på The Body Shop. Detta har bland annat resulterat i en body lotion med glitter i. Oh man så party.

Tydligen spenderar medelfransmannen ca 240 euro på denna rea. Kanske man inte sparar så mycket pengar trots allt..

Och så en hälsning till min syster. Jag drömde om dig inatt. Först frös du ihjäl, så klä dig varmt är du snäll, för det var jobbigt. Sen gifte du dig. Det var jättefint (om du nu skulle undra liksom).

Bisous!

2 kommentarer:

  1. Jag lovar att klä på mig!! Du får vara tärna på mitt bröllop :P
    Btw har jag klippt håret kort! Och färgat mörkt!! Hihi

    SvaraRadera
  2. JA! Mamma sa det! Känns det bra? Puss!

    SvaraRadera