måndag 9 januari 2012

Mon weekend

Hejhallå. Tänkte berätta om min helg.

Helgen började egentligen med fest på meddan för de nya eleverna som har anlänt från Lund. Kulkul med hela havet stormar och maaaaaat!

Efter det åkte jag, Nora, Moa och Louise till Montmarte, hittade en café som föll oss i smaken beställde in en massa crèpes. Det var gott.



Louise berättade om "The Face"(hahahahaha!)


Nästa dag var en ny dag och ett nytt arr., nämligen sextonde som jag aldrig hade vart i förut. Väldigt hög kantänkamigattflyttainidetdärhusetochidetochdetochdetdärmed-känsla. If you know what i mean. Plugg och lunch med dessa damer.


Och jag såklart!


Sedan hoppade vi på en buss mest bara för att se vart den tog oss.


Den tog oss till frisören.


Och resten är väl det man kallar historia. Eller en och en halv decimeter avklippt hår. 


I söndags slog sig jag, Josefine och Nora oss ner på ett café med världens finaste kristallkrona för att äta lunch. Nora hade tydligen porslinshy för dagen. 



Sedan drog vi oss vidare till en liten prylshop där i Marais. Finns inget roligare än att spela på dom där små dosorna. 



Sedan promenerade vi i sådär 100 meter till Centre Pompidou för favorit i repris. 


Denna gång gick vi på Edvard Munch utställningen. Ack så tjusigt. 


Och så var den helgen slut!

Bisous!

PS. Efterlyser dig Mamma Bodil som inte svarar på sin telefon. Var vänlig svara tack;) Ds. 

1 kommentar:

  1. oh vad skojigt att vara efterlyst, händer inte allt för ofta!!!!!
    Förlåt Vicy - jag har lite problem med alla mina nya nummer. Skall bättra mig. KRAAAM Mamma

    SvaraRadera