tisdag 3 januari 2012

Ajm back!

Bonsoir tout le monde och välkomna tillbaka till bloggen min!

Känner att jag har förlorat lite bloggvana då jag har absolut noll idéer om hur jag ska skriva det här inledande inlägget för våren (eller okejrå, det är väl vinter fortfarande..). Jag får väl helt enkelt beskriva läget just nu.

Paris skyar regnar för tillfället, jag äter marabou och skriver in allt det som är planerat inför denna termin. Längtar jag hem? Njaa.. Alltså lämna saker har väl alltid varit lite av ett trauma för mig. Men när man lämnar saker får man ju faktiskt oftast återse något annat. Inte så tokigt. Dessutom, när jag landade mötte Paris mig med skinnjackeväder och solsken, svårt att klaga då liksom (även fast det nu stormar som bara attan).

Emelie är här förresten! Party! Vi promenerade längs Seine igår i solen och det kändes bara så himla bra, jisses vad jag tycker om den flickan.

Jahapp, nu möttes blogghjärnan av en smärre skrivkramp så ni får gott nöja er med dessa bilder och sen hörs vi när vi hörs. Det vill säga när jag faktiskt har gjort någonting värt att läsa hehe..



Bisous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar