söndag 15 januari 2012

Qu'est que vous voulez?

Igår tänkte jag göra en ny design på denna blogg. Det gick väl sisådär kan man väl säga. Den enda egentliga förändringen var väl kapandet av "ett år på svenska skolan" i rubriken. Jag tänkte liksom att, hur mycket skriver jag egentligen om skolan? Ungefär noll skulle jag vilja påstå. Nej, denna blogg handlar faktiskt om mig, Victoria, som är i Paris. Victoria i Paris, simple as that!

Jag tänkte dock ägna detta inlägg åt er, mina kära läsare (51 personer igår, det här är sinnes!!!). Nu har jag haft bloggen i ungefär ett halvår, så några av er borde i alla fall känna till den väl. Vad vill ni veta mera om? Vad vill ni att jag skriver mindre om? Tycker ni om när det är mycket bilder eller när det är mycket text? Är det något ni undrar över rent i allmänhet? Önskeinlägg? Hit me!

Bisous!

3 kommentarer:

  1. jag stör mig sjukt mycket på att du inte har nån tidpunkt på inläggen................ annars är det faktiskt ganska skoj att läsa om vad du gör om dagarna också, så mycket text och mycket bilder! sen så gillar ju alla kulturkrockar hehe. Och så vill jag veta vad pappa säger!!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Då testar jag att kommentera, igen. Har nu försökt ca 5 ggr och börjar bli lite trött på att det inte funkar...
    Kanonbra att du ändrat på rubriken till din blogg, den blev efter förändringen mycket mer kärnfull och mer rättvisande av vad bloggen beskriver.
    Jag har verkligen funderat fram och tillbaka över vad jag saknar i din blogg eller vad jag önskar, för jag skulle så gärna vilja ge dig konstruktiv feedback, men tyvärr Vicy, jag har ingen och jag vet att du kommer bli galen på mig för det jag nu kommer att skriva, men din blogg är bara såååå fantastiskt bra som den är! Den är en perfekt mix av intressanta, roliga och underfundiga små kråserier och fina bilder, skrivna med en ton som är helt unik och bara så underbar!
    Vill slutligen bara tacka dig för den tid du lägger ner på att dela med dig av ditt liv i Paris - det är så roligt - din blogg ger mig så mycket glädje! Tack Vicy för det! KRAM Mamma

    SvaraRadera