onsdag 4 januari 2012

Un fête du raclette!

God kväll på er. Klockan är nu 00.38 och jag ligger finalement i min säng. Min stora värdbror fyllde dagen till ära 23 och detta firades såklart på äkta franskt maner- med raclette! Nomnomnom.. 

Det är ju bara det att för att det ska vara på äkta franskt maner måste man också börja sent så när presenterna började slitas upp var klockan redan elva och när grannen kom in med en magnumflaska champagne stod klockan på 23.52. Nåja, sova kan man alltid göra i nästa liv. Eller på lektionen (OBS SKÄMT! MAN SKA INTE SKOLKA BARN!)

Måste bara säga igen hur otroligt mycket jag tycker om min familj. Jag tycker om min familj. Det känns liksom varmt i hjärtat när jag kom hem i tisdags och mina värdsyskon skriker från övervåningen "VICKIIII VICKIIIIII!!" för att sedan visa mig det senaste legot i samlingen. Jag tycker om min familj. 

Slänger in en bild på mig och Louise från när hela gymnasiet trängde in sig på ett litet café idag för att dricka varm choklad. Bara för att vi är så jäkla snygga liksom. 


Bisous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar