onsdag 10 augusti 2011

Counting down

Hej!
Efter noga funderande och researching har jag kommit fram till den högst deprimerande slutsatsen att det helt enkelt inte går att göra ett första inlägg på en blogg med någon sånär stil eller klass. Jag tänker därför helt enkelt få det värsta överstökat så att vi sedan kan gå över till godbitarna i mitt liv.

Skulle någon form av presentation sitta fint? Mitt namn är Victoria, men presenterar inte sällan mig själv som Vicy. Idag är det exakt 20 dagar tills ett stiligt SAS plan ska transportera mig till min nya hemstad Paris. Tanken med den här bloggen är alltså att du som vill ägna mig en tanke då och då ska få reda på vad jag gör, var jag gör det och var den absolut bästa crème brûléen serveras (för den informationen skulle du väl inte vilja missa).

Sådärja! Första inlägget klart. För att citera min kära vän Frida "Åh kära Bloggläsare!Vi går emot en sådan ljus framtid att vi måste bära solglasögon"
Bisous et Au Revoir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar