söndag 28 augusti 2011

Les semaines

Nu när jag bara egentligen har en dag kvar innan jag byter stora staden mot den ännu större staden är det lätt att bli sentimental. Så nu sitter jag i mitt vardagsrum, omringad av alla mina klänningar som hänger i taket för att torka (äntligen känns det lite som att man bor som Elsa Billgren) tänkte jag visa ett litet axplock av saker som har hänt dom senaste veckorna.

Soundtrack!


 Promenad och häng med Frida, Tove, Mamma och Carro. 

Sushi med min kära systeryster som jag bestämt tror har mellannamnet gormand!

Shopping med Angelica

Lite casual posing med Christian Walz. Bara sådär liksom.

Konserttaggade

En utomordentlig dag med denna utomordentliga dam som startade på det mest utomordentliga vis (våfflor)

Bilåkning med far

Kakbuffé hos Tove

Middag med Fr och resten 

Styling av Sussie. Komplett med den mycket moderiktiga lejongula scoutscarfen och allt!

Utomhusbio i Rålis

Fika med Jonathan och Frida

Bio med Angelica. Och ja, självklart äter vi ballerina kladdkaka, vad annars?

Konseeeert

Kräftskiva med hela tjocka släkten!

Pakethållaråkning genom Stockholms gator bakom mamma

Och så idag, finaste picknicken i Tessinparken och en massamassa hej då vi ses om ett år kramar. Lätt känslomässigt instabil för tillfället.. 

Bisous et Au revoir!

2 kommentarer:

  1. PUSSPUSSPUSS det kommer bli så bra! hälsa alla vackra fransmänochkvinnor från mig
    //liisa, din halvkompis

    SvaraRadera
  2. christian walz!!!! han e superkort va? agnes såg honom på tåget o sa att han va superkort!

    SvaraRadera