fredag 12 augusti 2011

Le calendrier

Jag känner att min sista tid i Sverige håller på att gå ett mycket... ohändelserikt öde till mötes. Det jag har haft för mig de senaste dagarna är:

- Gått upp alldeles för tidigt
- Jobbat
- Gått hem
- Spelat ohälsosamt mycket sims
- Lagat mat
- Ätit mat (surprise!)
- Sovit

Nåväl. Man kan inte ändra det förflutna, endast bestämma sin framtid! Jag har härmed bestämt mig för att göra det bästa av min tid vilket idag kommer att innebära pannkaksstekning, picnic samt pyjamasparty! Men, om någon skulle känna sig manad att ta ut mig på äventyr övriga dagar är det dessa saker jag skulle vilja proppa mina sista veckor i falukorvsland med:

- Kardemummabulle samt tillhörande varm choklad på Saturnus
- Romeo och Julia på Dramaten. Det är bara det att den inte går i augusti. Jag gråter mig till sömns..
- Bo Kaspers Orkester på Gröna Lund. Åh jisses party utan ände!
- Kakbuffé
- Apberget
- Natthäng på valfri balkong
- Besök på fotografiska
- Avskedskalas
- Johannas brygga (våga inte svika mig sol!)
- Gos med min lille katt
- Kladdkaka på Fotöljen
- Kopiösa mängder Ballerina Kladdkaka med mjölk

Nu är det bara att pricka av!

Bisous et Au revoir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar