lördag 13 augusti 2011

À l'anne prochaine!

Kära blogg. Nu sitter ni alla Viktor Rydbergare (ja, för er som inte visste är det alltså där jag spenderar, eller ja, spenderade huvuddelen av min tid) och antingen gråter eller jublar över era scheman. Tänkte bara berätta för er att jag själv där för ett ögonblick faktiskt glömde bort att jag faktiskt spenderade och inte spenderar min tid här i Sverige inom en snar framtid och möttes av denna syn när jag ivrigt klickade in på infranätet.


Japp, kära klasskamrater samt övriga Viktor Rydbergare. This is the bitter end. I alla fall tills nästa höst. Ni blir aldrig av med mig. 

Bisous et Au revoir!

2 kommentarer:

  1. Isabelllllleleeeelelelelee15 augusti 2011 kl. 08:48

    HAHAHAHAHAHAHAAHH, "no schedule for Fredén". xD dör. Kommer sakna dig Vicy :(

    SvaraRadera
  2. Åh Sahba! Min första kommentar<3 PUSS!

    SvaraRadera