måndag 22 augusti 2011

Les Cheveux

Ny frisyr ny färg. Färgen var egentligen inte alls vad jag hade bett om (naturligt rött till dess yttersta gräns) men är väl helt ok ändå. Pagen (som jag ser nu inte alls blev en page??) tycker jag om. Men den kunde ha vart kortare.. Och inte längre bak än fram.. Vad är grejen med det? Damn, det här med gifar är nog inte så bra ändå, värst vad mycket fel det blev med min frisyr! Äsh, aj lajk it!

Bisous et Au revoir!

Ps. Ja, en del av mig hatar mig själv för att jag faktiskt bloggar om mitt hår för.. obvious reasons.. Men kära bloggläsare, Vackravictoria bara ääääälskar att posa inför photobooth och tar varje chans hon får. Puss. 

1 kommentar:

  1. Isabelllllleleeeelelelelee24 augusti 2011 kl. 07:51

    GUD_SÅ_FINT_VICY!!!!!!!!!!! Det passade VERKLIGEN dig!!!!!! <3

    SvaraRadera