torsdag 3 november 2011

Bonsoir mes amies

Godkväll mina kära! Nu ska jag väl äntligen komma igång igen då efter min lilla vad man skulle kunna kalla bloggpaus. Men bloggpaus.. det låter ju så himla tråkigt. Paus överhuvudtaget låter ganska så trist. Let's call it a ickepaus på livet istället! Det låter väl lagom pretentiöst, tycker ni inte?

I torsdags kom då alltså Johanna och Angelica till Paris och i fredags körde vi den där riktiga klassikern att nästan som i slowmotion springa fram mot varandra och kramas!

Här kommer då en liten resume på de trevliga saker som hänt under veckan
Vi har..

-Träffat Johannas kompisar som även dom tyckte att Paris var rätta stället att hänga på. Askalas!

- Gått ut tillsammans med min supertjusiga Klara


samt hennes supertjusiga kompis Maja. Dom är allt tjusiga dom där halmstadsborna..


- Fikat och gått på promenad vid Notre-Dame och Latinkvarteren med Louise. 



-Upptäckt några nya trevliga vintagebutiker, vilket faktiskt resulterade i ett par byxor (hör och häpna!)




- Varit allmänt snygga



- Delat på bananasplit med sådär perfekt mycket grädde vid La Fayette. Eller okejra. Det hade väl kunnat vara lite mer. 


-Övat på våra stureplansposer (men alla vet ju att Johanna är mästaren på dem, oslagbar helt enkelt)

- Angelica har varit på fransk dejt och var nervös


- Och så igår hängde vi på Rue Amelot och flörtade med DJ:n och andra franska pojkar


Mina fina kompisar

Och nu sitter jag på mitt rum med rinnande näsa och ballerina kladdkaka bredvid mig. Ack, om ni bara visste vilket fantastiskt förkylningspiller det är!

Bisous!

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHHA jag ska tänka på andra saker... parker!

    SvaraRadera
  2. Jag veeeet haha! Men parker är bara en sån jäkla bra distraktion liksom!

    SvaraRadera
  3. hhaha! vicy du vet verkligen hur man tar fram den goda sidan hos mig... bara liite tjocka barn i soffan hahah
    angelica

    SvaraRadera