tisdag 29 november 2011

Samedidimanche (sussie style)

Så blev det då lördagskväll och jag och min vän tog metron (efter en lång diskussion med min värdpappa, standard) till St Germain de Pres för att äta italienskt med Sussies far+ farmor. Älska släkthäng!


Min donna med efterrätt


Mor+ son (någon annan som märkte det matchande minspelet?)


Efterrätt! Och ja, det ser mystiskt ut men det smakade som om himmelen gled in på en skateboard i min mun, sådetså!


Sedan kysste vi föräldrarna adjö för att möta upp Klara och Sofia igen, denna gång på Le Kitch!



Därinne hade dom moln i taket och en flygande gris. Kort sagt awesome!


När sedan klockan slog sent åkte vi hem och sussade så sött..

..tills jag satte mig opp i sängen med ett ryck. Vi hade försovit oss..

Men vad ska man göra? Det bidde ingen fransk marknad men detstå mer gudomlig indisk mat som toppades med mjölk i pastell!


Och nu har hon farit och själv är jag bara kvar med mina raggsockor (som matchar min filt så otroligt bra!) och mitt sista paket ballerina kladdkaka (tack älskade mor!). 


Bisous!

3 kommentarer:

  1. myyyyysigt. den där baren <3 så kul att du kommer hem snart!!!!

    SvaraRadera
  2. tur att far äntligen fick vara med, han har frågat om det varje dag sen vi kom hem <3

    SvaraRadera
  3. JAG LÄNGTAR SÅ HIMLA HIMLA MYCKET EFTER DIG!!!!!!

    SvaraRadera