lördag 5 november 2011

Un photo cheque heure

Vet inte om jag fick till grammatiken rätt där i rubriken men det jag försökte förmedla var i alla fall att jag tänkte göra en liten härmis och helt enkelt sno niotillfems idé om att man tar ett foto varje timme! Det låter väl kul!? Så här kommer det, ett foto i timmen fredag!

10.00
Vaknar och klär på mig. Det blev en orange läppstiftsdag.

11.00
Mot metron!

12.00
Möter upp mina små flickor i Montmarte

13.00
Lunch! Nomnomnomnom

14.00
Dagens träningspass (Hurraaa!) Backen upp till Sacre-Coeur

15.00
Efter att ha hängt en stund vid kyrkan rör vi oss nedåt igen med linbana som dessvärre inte var lika rolig som förväntningarna var höga.


16.00
(damn it nu pajade jag ju det här med ett foto i timmen. Nåja, det här får bli min variant)
Fika på rue Oberkampf som jag har velat se så länge, och blev mäkta glad över hur trevligt det var. Vi betalade enbart i småmynt. Hehehe

17.00
(misslyckad) stalkning av Angelica och hennes dejt. Men kul var det!

18.00
Till frisören!

19.00
Klart! (okej jag vet att man absolut inte ser någonting alls på den där bilden men ändå)

20.00
Fix och pepp på hotellet med den här låten.

21.00
Middag!

Sen så blev det ett ganska tårfyllt hej då. Igår var nämligen deras sista dag här och nu sitter de antagligen på flyget bort från mig. 

Men när jag kommer hem sådär vid tvåtiden med rinnande mascara kändes det ganska så bra ändå för att
02.00
Den bästa systern i hela världen har skickat ett paket som innehåller lite smått och gott som en tjej som jag kan behöva. Så. Otroligt. Fint. Tack älskade du!

Och det var den fredagen!

Bisous!

1 kommentar: