söndag 6 november 2011

Dimanche

Hej! Alltså jag har kommit in i världens snooze-period. Det är inte bra. Men hur hände det här liksom? Hur i hela friden kommer man in i en snoozeperiod när man har världens hårdaste säng? Tål att tänkas på..

Nu ska jag rusa iväg på körrep och sen så ska jag iväg på en guidad tur till Pere Lachaise, en gigantisk kyrkogård där bland andra Edit Piaf, Jim Morrisson och Oscar Wilde ligger och är döingar. Jag håller er uppdaterade med min personliga åsikt senare ikväll.

Bisous!

1 kommentar:

  1. Hej Vicyyyyy!
    Ville bara säga att jag nu har koll på din blogg och att jag är trogen läsare. Här tillbaka i Sverige är det kallt och tråkigt. Vill stanna kvar med dig!!!
    Okej, nu blev detta världens sämsta kommentar men jag tror du fattar innebörden.
    I MISSS UU och jag tycker dina bilder va fina. Speciellt den i tjockis-soffan.
    PUUUUSS <3

    SvaraRadera