lördag 12 november 2011

Je ne sais pas que je vais écrire ici..

Hejhej kompisar! Nu ska det vankas bildupdate på vad jag har haft för mig de senaste dagarna!

Teater



Starbucks kaffe i julmuggar. 



Italiensk på rue Moufftard (okej jag är inte säker på stavningen men något såntdär) tillsammans med dom här. 


Där fanns det träd i julskrud. 



Lucia-rep med tillhörande lucia-lottning. Jag kan meddela att årets parislucior kommer från Halmstad! Inte fy skam på den inte!



Pepparkakshustävling! Här var lag 3 (det vill säga undertecknads lag) bidrag. Vi vann inte.. Crybaby..


Och när man inte är upptagen med att göra pepparkakshus kan man ju alltid göra en clementintomte! Voici Clemence! 

Imorgon ska jag iväg med mina två teaterkompisar till en stad/by/jagvetintevad några mil utanför Paris som heter Provins! Hamza, världens bästa teaterkompis, har nämligen velat åka dit sen han var elva bast. Då är det väl klart att jag och Irene ställer upp som resesällskap!

Bisous!

2 kommentarer:

  1. oj är det redan jul hos er? mysigt!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tänkte på det när jag skrev det här inlägget att herregud, jag gör ju BARA en massa juliga saker. Menmen, jag klagar inte;)

    SvaraRadera