onsdag 9 november 2011

Ma chambre!

Jag fick en fråga för någon vecka sen om jag inte kunde visa mitt rum så att ni får se hur jag bor och sådär. Jag har inte velat göra det innan för jag har egentligen skrivit på ett kontrakt som säger att jag absolut inte får visa några bilder på varken min familj eller deras inredning på internet. Men.. Regler är väl till för att brytas, right? Och jag tror faktiskt inte att min värdis skulle bli ledsen.. Och om dom blir det så skyller jag på er hehe..

Okej, så här är min rosa dörr!


Nu ser ni väggen som resväskan stod vis på förra bilden. Där har jag tre röda hyllor, en massa foton och annat som påminner en lite om Sverige sådär lagom mycket. 


Mon lit! Stor och varm om morgonen men hård.


Garderob + skrivbord.


En liten dold bokhylla där i hörnet fylld med franska barnböcker. 


Och så en halv cylinder som på andra sidan är trappa. 

Och det var mitt lilla rum! Jag måste säga att jag tycker om det väldigt mycket, jag och små rum, vi bara klickar helt enkelt!

Måste också bara visa er det senaste tillskottet till min lilla "minnesvägg" eller vad man nu ska kalla det. 

Igår när min värdpappa kom hem från en resa hade han med sig presenter till hela familjen, och till mig med! Världens bästa skylt, världens bästa värdpappa! Så sa han "jag tänkte att den här skulle passa dig". Han förstår mig, min värdpappa.

Bisous!

1 kommentar: