söndag 11 september 2011

Non, rien de rien!

Tjo som min kära kamrat Susanna alltid brukade säga! Idag har jag gjort ingenting. Alltså absolut ingenting. Egentligen skulle hela skolan ha en picknick med alla värdfamiljer men eftersom Paris skyar bestämde sig för att börja droppa blev det inställt. Oh well. Jag och Elin har i alla fall gosat galet med te och allmän genomsökning av vad internet har att erbjuda. En typisk söndag helt enkelt! Och det var det mycket inspirerande blogginlägget!

Bisous et Au revoir!

2 kommentarer:

  1. Åh det låter härlig och bara mysa! Själv bestod söndagen av 10 timmars arbete men jag var lycklig ändå:) hoppas du har det så fint min sköna, saknar dig <3

    SvaraRadera
  2. Låter som välbehövlig återhämtning efter alla nya intryck och all franska! Hoppas du fick middag lite tidigare än igår.... KRAM Mamma

    SvaraRadera