tisdag 25 oktober 2011

Fatiguée

Idag är jag trött. Har lite utav en deppdag skulle man väl kunna säga fast ändå inte. Jag blir bara så himla trött. Den här veckan har jag sammanlagt tre prov plus två inlämningar. Veckan efter lovet har jag två engelska skrivningar plus en geografiinlämning.

Det är ju lätt att ha lov och slappna av när man ser de molnen närma sig.

Och jag vet, jag vet. Det är tvåan, det är mycket och det är blabla. Men är det för mycket att begära att bara få springa runt en dag i Paris utan att ständigt titta på klockan och tänka om si och så många minuter måste jag tränga mig in på metron och panikläsa vad det nu kan vara för bok?

Åh vad skönt det ska bli med lov! Det är bara det att mitt lov börjar inte förrens på måndag. Jag har nämligen en svenska inlämning dagen innan.

Förlåt kära ni för att ni måste lyssna på mitt gnäll. Men jag tycker om att gnälla och på något mystiskt vid känns allting lite bättre efter att man har gnällt.

Något som är fint är i alla fall att min värdbror det första han gjorde när han kom hem var att springa in i mitt rum, skrika SALUT! och sedan slänga sig på min säng för att läsa Harry Potter. Han är fin min värdbror.

Bisous!

3 kommentarer:

  1. kan du inte ta fler bilder på ditt rum så man får se hur du har det?

    SvaraRadera
  2. puss från charlotta förresten

    SvaraRadera
  3. Skickar all kraft och ork jag har till dig!
    Hoppas det hjälper lite. Bamsekram Mamma

    SvaraRadera