söndag 2 oktober 2011

Le weekend

Ja, nu är ju faktiskt inte helgen slut riktigt än men eftersom att resten av min helg kommer spenderas framför en hög med böcker (vilket inte känns sådär jätteinspirerande att blogga om) tänkte jag att jag kan sammanfatta min helg för er.

Så här kommer den, min helg i bilder!

Fredag. Studiedag i Parc Monceau. Stekhet sol, engelska bok och en väldigt söt Louise.  
(och Elvira såklart)

En härlig liten katt som sprang (läs: flög) omkring i metron när jag skulle möta upp..


..Nora och Josefin för att spendera kvällen i Marais. Trevligt värre.

Lördag: Nuit Blanche spenderades i Montmarte med bästa glassen. Jag dog. Karamell med havssalt och choklad. Så gör dom det som en blomma. Åh gudars!
Turisterna (samt Linnea höhö) ville fota Eiffel Tornet. Jag tyckte att det var roligare att fota turisterna.
Josefin skapade sig ett par snabba framtidsglasögon. 
Ett litet häng med Klaras kompisar från Halmstad innan det var dags att ta tåget till Versaille. 

Och det var den helgen. 

Bisous et Au Revoir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar