söndag 9 oktober 2011

Le Louvre

Igår hoppade jag av vid metron här.
Efter att ha vandrat omkring lite här såg jag helt plötsligt..

..dom här! Vi skulle nämligen besöka det gigantiska konstmuseumet Louvren. 
Vi såg till exempel den där. 
Fast själv tyckte jag nog egentligen att det var roligare att spana på allas blickar genom sina kameralinser. Man har tydligen inte sett någonting förens man har bildbevis. 
Ett vackert tak..

Efteråt åkte de här flickorna plus några andra..
..hit för att spana på saker vi ska köpa när vi blir rika. Det var värt. 

Bisous!

ps. hörni. Förlåt att jag inte uppdaterar så ofta. Det är bara det att det finns så mycketmycket finare saker att göra i den här stan. Ni får ha förhör sen när jag kommer hem. Jag lovar. 

ps nr 2. Jag är så otroligt trött på blogger som bloggverktyg! 40 minuter för att ladda upp 9 bilder!?!?! Tips på bättre bloggforum? Eller bara allmänna tips för att få upp bilder snabbare? 

2 kommentarer:

  1. blogg.se!!! eller så kan du ju göra de mindre innan du laddar upp dem på bloggen?

    SvaraRadera
  2. Hur gör man det?? //teknikarehellyeah

    SvaraRadera