lördag 22 oktober 2011

Je suis fâché contre Barbie

Det är sånt här som gör mig så fruktansvärt jäkla arg. Min lillasyster fick i födelsedagspresent en doktorbarbie. Med följde lite olika saker som en måttsticka i form av en giraff, ett litet bord med en låda och så den här. Det är alltså någon form av våg, och det känns ju okej. Man väger sig hos doktorn, helt normalt. Det är bara det att barbie självklart lagt in lite extra anorexipropaganda. Det är nämligen så att lägger man något tungt på "vågen" så kommer man upp till en ledsen gubbe, är vågen däremot på noll ser man den lyckliga gröna gubben.

GAHHH! Så onödigt! Kunde dom inte bara skippa de där figurerna liksom? Hur svårt kan det vara?

I alla fall.

Idag har jag pluggat matte. Det gick sådär skulle man väl kunna säga. Att provet är på måndag känns fortfarande inte helt okej. Ikväll ska jag ha myskväll hos Nora, vi ska laga mat och äta godis. Jag skiter i om barbievågen säger att jag kommer att bli olycklig då:))

Bisous!

2 kommentarer:

  1. HAHAHA HERREGUD va sjukt!!!!!

    SvaraRadera
  2. Å jag blir såå glad över att du skiter i barbievågen, snacka intelligenspoäng Vicy!
    Älskar, älskar, älskar dig oavsett vad en kommersiell helfjantig barbievåg visar för fånig figur. Du är bäst! och vackrast och helt å fullkomligt oemotståndlig!!!!! KRAM Mamma

    SvaraRadera